מדיניות משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים – 

  • 1. המשלוחים של מוצרי Shelfi מתבצעים על ידי חברות חיצוניות, אנחנו עושים הכל ותמיד מייעלים ומתקדמים לשירות משלוחים הטוב ביותר, אך לא תמיד הכל בשליטתנו המלאה, במידה ויש עיכוב שחוצה את ימי העסקים שהתחייבנו, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך המייל – Contact@shelfi.co.il או בטלפון – 0528381265 וניתן לכם מענה מלא למקרה.
  • 2. עלות המשלוח גלומה במחירי המוצרים, במידה ויש בעיה כלשהי במשלוח, נטפל ובמקרה של זיכוי או החזרה יש ליצור איתנו קשר כדי להבין את עלות המשלוח עלות משלוח של כל מוצר לגופו.
  • 3. למוצרים בהתאמה אישית, יחושב המשלוח בנפרד ותועבר הצעת מחיר הכוללת את עלות ייצור הדרישה + משלוח.
  • 4. לכל בעיה שיש בנושא המשלוח, יש ליצור קשר במייל או בטלפון המוצגים בסעיף 1.

      אנחנו עושים הכל כדי לספק לכם את המוצרים בזמן המהיר ביותר ובדרך הנוחה ביותר.

החלפה/החזרה של מוצרים שנרכשו באתר–

  • א. ביטול הרכישה יעשה מיום ביצוע הרכישה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר. בכל בקשה לביטול הרכישה לאחר שהמוצר כבר נשלח כפוף הביטול לכך שהלקוח יחזיר את המוצר לחברה על חשבונו ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש, הוא באריזתו המקורית, אינו ניזוק ואינו פגום בצורה כלשהי.
  • ב. בעת ביטול רכישה ובמידה ו- שלפי ביצעה הזמנה לשליחות עבור המוצר שהוזמן, כספו של הלקוח בעבור השליחות שהוזמנה לא יוחזר.
  • ג. זיכוי כספי יתקבל אם המוצר הוחזר בשלמותו תוך 2 ימי עסקים ולאחר ניכוי 5% מדמי העסקה ודמי המשלוח. 
  • ד. מוצרים שנרכשו בהתאמה אישית, לא ניתן להחזיר, הלקוח מצהיר בזאת שבמידה ורכש מוצר בהתאמה אישית, אין ביכולתו לבצע ביטול הזמנה ולהחזיר את המוצר.

 

המוצר נוסף לעגלה

לאן ממשיכים?